مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 20:002022-11-20سياسي

95 درصد کار تثبیت مالکیت اراضی ملی در استان کرمان انجام شده است


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که 95 درصد کار تثبیت مالکیت اراضی ملی در استان کرمان انجام شده، تاکید کرد: در پنج درصد باقی مانده مشکلاتی وجود دارد که تلاش می شود بر مبنای هماهنگی های بین بخشی اسناد مالکیت این اراضی نیز صادر شود.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که 95 درصد کار تثبیت مالکیت اراضی ملی در استان کرمان انجام شده، تاکید کرد: در پنج درصد باقی مانده مشکلاتی وجود دارد که تلاش می شود بر مبنای هماهنگی های بین بخشی اسناد مالکیت این اراضی نیز صادر شود.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی 29 آبان ماه در دیدار معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اظهار کرد: در حوزه صدور اسناد مالکیت برای اراضی ملی استان اقدامات خوبی انجام شده و از مجموع 17 میلیون هکتار وسعت اراضی ملی، کار تثبیت مالکیت برای بالغ بر 16 میلیون و 500 هزار هکتار اراضی انجام شده است.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه ها پیگیری های لازم برای صدور اسناد مالکیت اراضی مربوط به خود را ندارند، افزود: متاسفانه ناهماهنگی هایی بین دستگاه ها در رابطه با اجرای طرح کاداستر در حوزه اراضی مربوط به سازمان های دولتی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد کار تثبیت مالکیت اراضی ملی در استان کرمان انجام شده است

95 درصد کار تثبیت مالکیت اراضی ملی در استان کرمان انجام شده است