مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 20:102022-11-20سياسي

اجرای طرح های آبخیزداری؛ ضرورتی حیاتی در خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی این استان اجرای طرح مدیریت جامع حوزه های آبخیز بیش از سایر مناطق حیاتی بوده و اثرات آن به نفع مردم منطقه خواهدح بود.

-   علیرضا عباس زاده، امروز یکشنبه 29 آبان در کارگروه مدیریت جامع حوزه های آبخیز استان، اظهار کرد: در این کارگروه اولویت ها در زمینه طرح مدیریت جامع آبخیز در استان مشخص شود تا با همراهی و همفکری تمام اعضای کارگروه برنامه های راهبردی برای مدیریت جامع حوزه آبخیز را در استان اجرایی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تأکید بر لزوم استفاده از مسایل علمی و کارشناسی در زمینه مدیریت جامع حوزه های آبخیز در استان، گفت: همه ساله در خراسان جنوبی و کشور درگیر سیلاب های خسارت بار هستیم پس باید در خصوص مدیریت آن اقدام جدی داشته باشیم.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه احداث طرح های آبخیزداری در بالا دست قنوات از قبل توسط منابع طبیعی عملیاتی شده و مردم از رهاورد آن راضی هستند، بیان کرد: براساس نظر کارشناسان اگر طرح های آبخیزداری در گذشته اجرایی نمی شد خسارت سیلاب بیشتر بود.

عباس زاده با تأکید بر الگوسازی در زمینه مدیریت جامع حوزه آبخیز در خراسان جنوبی، گفت: در این خصوص از طرح های موفق سایر استان ها و شهرستان ها باید الگو بگیریم تا در زمینه اجرا و مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های آبخیزداری؛ ضرورتی حیاتی در خراسان جنوبی

اجرای طرح های آبخیزداری؛ ضرورتی حیاتی در خراسان جنوبی