مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 20:102022-11-20سياسي

10 طرح و ایده دیجیتال در حوزه های مختلف مدیریت شهری قم حمایت می شوند


رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به حضور تعداد قابل توجهی از نوجوانان و جوانان در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمدحسین دهناد در حاشیه برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در حال تولید آثار فاخر هستند.

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه مدیریت شهری با بیش از 370نوع مأموریت در شهر روبرو است، گفت: این مأموریت ها از بدو تولد یک انسان تا انتهای زندگی با وی است.

وی با بیان اینکه رفتار مناسب شهروندان در گرو آموزش مناسب مخصوصاً در سنین پایین است اضافه کرد: به همین دلیل اعلام آمادگی کردیم که در حوزه حمل ونقل و مخاطبان بخصوص دانش آموزان از طرح ها حمایت می کنیم.

دهناد در ادامه ابراز کرد: ما قول داده ایم از 10 اثری که در زمینه های مختلف با دید بحث های حمل ونقلی، ایمنی و بحث هایی که در اولویت شهر و سیاست شهرداری قرار بگیرد، حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حمایت ها مختص این رویداد نیست و بعدازاین رویداد سفارش می دهیم و با حمایت مالی از تیم ها پشتیبانی می کنیم.

پایان پیام/78023


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 طرح و ایده دیجیتال در حوزه های مختلف مدیریت شهری قم حمایت می شوند

10 طرح و ایده دیجیتال در حوزه های مختلف مدیریت شهری قم حمایت می شوند