مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 20:252022-11-20سياسي

کارنامه بسیج سرشار از جانفشانی و ایثارگری است


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با گرامیداشت هفته بسیج کارنامه بسیجیان را سرشار از جانفشانی و ایثارگری در راه عزت و سرافرازی ملت ایران اسلامی برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روح الله سلگی در پیامی با تبریک هفته بسیج آن را یادآور جان برکفان حماسه های دفاع مقدس و افتخار آفرینان عرصه های پیشتازی ملت ایران دانست و گفت: بی گمان بسیج فرهنگ الگوهای درخشان و ناب سپهر معنویت و اخلاق در نظام شکوهمند اسلامی ایران است که سالکان شیدای آن گمنامان وادی نور و معرفت هستند.

وی افزود: کارنامه بسیج و بسیجیان سرشار از جانفشانی و ایثارگری در راه عزت و سرافرازی ملت غیور ایران اسلامی است که تلالو برجستگی های آن بویژه در دوران پرافتخار دفاع مقدس چشم ها را می نوازد.

وی ادامه داد: بسیج متعلق به آحاد مردم بیدار کشور است که فرهنگ متعالی آن را در راه پاسداشت اندیشه های پویا و بالنده از مؤسس بینای آن و پیر برنای جماران امام راحل عظیم الشأن و خلف رشیدش امام خامنه ای (مدظله العالی) به ودیعه گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندرن در ادامه تصریح کرد: امروز و در اثنای عبور از شرایط سخت کشور فرهنگ مانای بسیج اکسیر رهایی بخش انقلاب از حجم فزاینده مشکلات و تنگناهای میدانی به شمار می آید و ضرورت پیوستگی آحاد مردم با فرهنگ پایدار بسیج اجتناب ناپذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه بسیج سرشار از جانفشانی و ایثارگری است

کارنامه بسیج سرشار از جانفشانی و ایثارگری است