مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 20:302022-11-20سياسي

بسیج نمایش اقتدار نظام است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج نمایشی از اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است و از آن به عنوان قدرت نرم و مردمی یاد می شود.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج نمایشی از اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است و از آن به عنوان قدرت نرم و مردمی یاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر یکشنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سالن ولایت سپاه اردبیل اظهار کرد: امام راحل با درایت خود بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاکله و نهال بسیج را با صلابت تمام غرس کرد تا زمینه رشد و بالندگی آن بعد از گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی فراهم آید.

وی تصریح کرد: بسیج شاکله مردمی با قدرت نرم، همراه و همسو با اهداف نظام اسلامی بوده که همواره پشتیبانی لازم را در عرصه های مختلف از نظام و مردم انجام داده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: قدم های مبارکی که با شکل گیری بسیج در رفع محرومیت و قدرت نمایی ملت ایران ظهور و بروز پیدا کرد، هیچ وقت از اذهان فراموش نخواهد شد و این نیروی مخلص مردمی همواره توانسته به اقتدار و صلابت این کشور کمک کند.

محمدی اصل افزود: بسیجیان با حضور در عرصه های مختلف با روحیه جهادی و ایثارگرانه سعی کردند تا قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج نمایش اقتدار نظام است

بسیج نمایش اقتدار نظام است