مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 21:002022-11-20سياسي

اغتشاشگران با بی شرمی در مراسم چهلم شهید دوست محمدی اخلال ایجاد کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مادر شهید محمد رسول دوست محمدی در دیدار با دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران، در مشهد مقدس در توصیف دغدغه مندی فرزندش گفت: - مادر شهید دوست محمدی گفت: اغتشاشگران با بی شرمی در مراسم چهلم شهید فرزندش اخلال و تصاویر شهید را پاره کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مادر شهید محمد رسول دوست محمدی در دیدار با دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران، در مشهد مقدس در توصیف دغدغه مندی فرزندش گفت: شهید دوست محمدی گفت: شهید دوست محمدی هرجایی مشکلی یا محرومیتی بود حضور می یافت؛ البته کارهایش را توضیح نمی داد و ما بعد از شهادتش از زبان دوستانش متوجه فعالیت هایش شدیم.

او فعالیت در بسیج را دوست داشت و تفریح دیگری نداشت.

وی در مورد حال روحی فرزند شهید دوست محمدی بیان کردند: ریحانه بی قراری می کند و بعد از شهادت پدرش تاکنون درست و حسابی نخندیده.

او لحظه ای از مادرش جدا نمی شود و تا درگیری می بیند مخفی می شود و می گوید: مامان نکشنت! مادر شهید دوست محمدی در باب دغدغه ها و ناراحتی های این روزهایشان نیز گفت: کدام کشور دلسوز ما می شود؟ هیچ کس جز خود ما نمی تواند برایمان حکومت داری کند.

فقط خودمان می توانیم از خانه مان مراقبت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشگران با بی شرمی در مراسم چهلم شهید دوست محمدی اخلال ایجاد کردند

اغتشاشگران با بی شرمی در مراسم چهلم شهید دوست محمدی اخلال ایجاد کردند