مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 21:032022-11-20سياسي

بنگاه های اقتصادی رسالت افزایش تولید و امیدآفرینی در جامعه دارند


دشمنان با به کارگرفتن شگرد های مختلف به دنبال ایجاد وقفه و تعطیلی اجباری فعالیت های اقتصادی و تولیدی هستند، در این راستا بنگاه های اقتصادی وظیفه و رسالت سنگینی برای افزایش تولیدات و محصولات خود به منظور امید آفرینی در جامعه بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، امروز یکشنبه 29 آبان ماه 1401 نشست سید محمد حسینی، معاون رییس جمهور در امور مجلس با ناصر فخاری، مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در محل سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر توانایی ها و دستاورد های مهم و اثر بخش سازمان در اقتصاد کشور را شرح داد.

ناصر فخاری تصریح کرد: سازمان اقتصادی کوثر، بزرگترین مجموعه اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و با توجه به اینکه سهم اساسی و اثرگذار در امنیت غذایی کشور دارد، یکی از مهمترین و دشوارترین مأموریت های این مجموعه، تأمین بخشی از نیاز های معیشتی خانواده معزز شهدا و ایثارگران و نقش آفرینی مستمر و بی وقفه در تأمین نیاز سفره مردم است.

سید محمد حسینی معاون رییس جمهور در ادامه این نشست، بنگاه ها و شرکت های تولیدی و صنعتی را به حضور فعال در صحنه تولید و تقویت رونق اقتصادی فراخواند و گفت: در شرایطی که دشمنان با به کارگرفتن شگرد های مختلف به دنبال ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنگاه های اقتصادی رسالت افزایش تولید و امیدآفرینی در جامعه دارند

بنگاه های اقتصادی رسالت افزایش تولید و امیدآفرینی در جامعه دارند