مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 21:402022-11-20سياسي

تجلیل از مبدع آموزش مفاهیم دینی به سبک پرده خوانی در تبریز


آیین بزرگداشت مجاهد نستوه عرصه فضل و فرهنگ حجت الاسلام حسین قدوسی از روحانیان خوش فکر و هنرمند با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی روز یکشنبه 29 آبان ماه برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی آیین بزرگداشت مجاهد نستوه عرصه فضل و فرهنگ حجت الاسلام حسین قدوسی از روحانیان خوش فکر و هنرمند با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی روز یکشنبه 29 آبان ماه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم، با تاکید بر اینکه باید قدر داشته هایمان را بدانیم، گفت: از تجربیات خوب گذشتگان برای تربیت نسل جدید به نحو احسن استفاده کنیم.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، اظهار کرد: یکی از دلایل تاثیر گذاری بیانات و مطالب آقای قدوسی، به خصوص در بین نوجوانان و جوانان اخلاص و تعهد ایشان است.

وی با بیان اینکه در این سبک در بین طلبه های ما در تبریز روحانیان انگشت شماری منشاء اثر شده اند، افزود: خوشرویی و داشتن کلام مهربان یکی از ویژگی های خوب ایشان است که نوجوانان را به خود جذب می کرد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: حجت الاسلام قدوسی مصداق بارز تلفیق علم، اخلاق و هنرمندی بدون کاستن از مفاهیم اخلاقی و دینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مبدع آموزش مفاهیم دینی به سبک پرده خوانی در تبریز

تجلیل از مبدع آموزش مفاهیم دینی به سبک پرده خوانی در تبریز