مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 22:002022-11-20ورزشي

فضای فرهنگی هیئات مذهبی برای جهاد تبیین به کار گرفته شود


رییس ادارات هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اقشار مختلف مردم از فضای فرهنگی و عقیدتی هیئات مذهبی بهره می برند و ضروری است که از این ظرفیت برای جهاد تبیین بهره گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین علی علمی یکشنبه شب در نشست هم اندیشی شورای هیئات مذهبی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: با توجه به اینکه در اکثر استان های کشور به صورت پراکنده درگیر اغتشاشات هستیم و در این راستا این امر استان های ما را تحت تأثیر قرار داده است.

وی افزود: با توجه به بیانات رهبر انقلاب اسلامی ما هم اکنون درگیر یک محاصره فراگیر هستم که از سه بخش و جبهه تبلیغاتی، خبری و اقتصادی تشکیل می شود.

وی با اشاره به جبهه تبلیغاتی خاطرنشان کرد: در این جبهه خبر و شبکه های اجتماعی در آن درگیر و در حال جنگ هستیم.

رییس ادارات هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: جامعه هنرمندان و سلبریتی های ورزشی این روزها به صورت برنامه ریزی شده و هماهنگ کار رسانه ای می کنند و اقداماتی را انجام می دهند که نشانه ی یک اقدام هماهنگ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران است.

حجت الاسلام علمی عنوان کرد: در حوزه خبر و اطلاع رسانی مکتوب بحث محاصره تبلیغاتی و ماهواره است که بیش از 50 درصد جامعه ما نسبت به فضای مجازی و مرجعیت خارج از کشور تمایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای فرهنگی هیئات مذهبی برای جهاد تبیین به کار گرفته شود

فضای فرهنگی هیئات مذهبی برای جهاد تبیین به کار گرفته شود