مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 22:202022-11-20اجتماعي

شناسایی 4 هزار کودک بازمانده از تحصیل در خوزستان


استاندار خوزستان، تعداد کودکان بازمانده از تحصیل استان را در حدود 14 هزار و 400 نفر اعلام کرد و گفت: حدود چهار هزار نفر از آن ها شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق خلیلیان عصر امروز یکشنبه در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت زنان و خانواده استان خوزستان با اشاره به طرح جهش برای ارتقای شاخص های کیفی آموزشی و پرورشی استان بیان کرد: این طرح در کارگروه به تصویب رسید تا بتوان وضعیت تحصیلی دانش آموزان را از نظر کیفیت آموزشی و پرورشی به ویژه در سطح دبیرستان ها، مناطق محروم و کم برخوردار افزایش داد.

وی، تعداد کودکان بازمانده از تحصیل استان را در حدود 14 هزار و 400 نفر اعلام کرد و گفت: حدود چهار هزار نفر از آن ها شناسایی شده است که باید با همت دیگر نهادها و دستگاه های متولی تلاش شود تعداد بیشتر این کودکان شناسایی و به تحصیل بازگردانی شوند تا بتوان آینده آن ها را تضمین کرد.

خلیلیان با اشاره به اهمیت و سازماندهی اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی در سطح استان بیان کرد: اقدامات و پیشرفت های خوبی در حوزه های مختلف در سطح استان انجام شده که لازم است دانش آموزان با این پیشرفت ها آشنا شوند و از این رو اردوهای راهیان پیشرفت در این زمینه تنظیم شد و برنامه آن در کارگروه به تصویب رسید که از هفته آینده اجرایی می گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 4 هزار کودک بازمانده از تحصیل در خوزستان

شناسایی 4 هزار کودک بازمانده از تحصیل در خوزستان