مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 22:252022-11-20سياسي

20 کشور برای عضویت در هیأت مؤسس ائتلاف شهرهای جاده ابریشم ثبت نام کردند


20 کشور برای عضویت در هیأت مؤسس ائتلاف شهرهای جاده ابریشم ثبت نام کرده اند که این امر زمینه ساز همکاری کشورها در حوزه گردشگری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، چانگ هوآ، سفیر باستانی در تاریخ وجود داشته و بخشی از آن در استان سمنان قرار دارد و گویای تاریخ این استان است.

وی افزود: توانایی استان سمنان و جدیت و تلاش استاندار، شهرداری و شورای اسلامی شهر سمنان و تأکید وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دلیل انتخاب این استان برای عضویت در مؤسسه ائتلاف شهرهای گردشگری جاده ابریشم شد.

سفیر چین در ایران ادامه داد: به جز تجارت و بازرگانی که از طریق جاده ابریشم انجام می شده است، فرهنگ، تمدن نیز بین کشورها تبادل می شده است.

هوآ عنوان کرد: در سال 2013 رییس جمهور چین پیشنهاد احیای جاده ابریشم را داد و کشور ایران به صورت فعالانه در این ابتکار شرکت کرد.

وی بیان کرد: 20 کشور برای عضویت در هیأت مؤسس ائتلاف شهرهای جاده ابریشم ثبت نام کرده اند که این امر زمینه ساز همکاری کشورها در حوزه گردشگری، تجارت و .

است.

سفیر چین در ایران خاطرنشان کرد: تبلیغات در حوزه های صنعت و گردشگری سبب جذب گردشگران خارجی و به خصوص گردشگرانی کشور چین می شود.

پایان پیام/2568/س/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 کشور برای عضویت در هیأت مؤسس ائتلاف شهرهای جاده ابریشم ثبت نام کردند

20 کشور برای عضویت در هیأت مؤسس ائتلاف شهرهای جاده ابریشم ثبت نام کردند