مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 23:052022-11-20سياسي

حداقل های اقامت برای پذیرش زائرین در قم وجود ندارد


معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: در قم مشکل جدی در حوزه اقامت داریم و حداقل های اقامت برای پذیرش زائرین وجود ندارد.

- ابوالقاسم مقیمی امروز یک شنبه 29 آبان ماه در جلسه هماهنگی اراضی ابتدایی قم- تهران جهت سرمایه گذاری های مختلف که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در مجموعه امور زائرین دو موضوع مطرح است، اظهار کرد: از مطرح شدن این موضوعات حدود 5 سال در مجموعه امور زائرین استانداری می گذرد.

وی نخستین موضوع را مربوط به بحث 100 هکتاری عوارضی برای موضوع زائرین شهر دانست و ابراز کرد: این موضوع متأسفانه هنوز بلاتکلیف مانده است و حتی دو سرمایه گذاری که این زمین را گرفته بودند هنوز اقدامی انجام نداده اند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم از زمین 20 هکتاری شهر عقیق نیز یاد کرد و گفت: استاندار قم طی جلسه ای دستور دادند این زمین به ناحیه صنفی صنایع دستی تبدیل شود.

وی اضافه کرد: مقرر شده است کارگاه های هنرمندان صنایع دستی در این منطقه ایجاد شود و اگر قرار است در کنار مجموعه زائرشهر شاهد فعالیت مجموعه های صنایع دستی باشیم، باید راه دسترسی مناسب میان این دو منطقه نیز ایجاد شود.

مقیمی با بیان اینکه در قم مشکل جدی در حوزه اقامت داریم و حداقل های اقامت برای پذیرش زائرین وجود ندارد، عنوان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل های اقامت برای پذیرش زائرین در قم وجود ندارد

حداقل های اقامت برای پذیرش زائرین در قم وجود ندارد