مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 23:152022-11-20اقتصادي

بازار مهاباد نقش مهمی در چرخه اقتصادی منطقه دارد


معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در نشست با اصناف و بازاریان مهاباد گفت: بازار مهاباد نقش مهمی در چرخه اقتصادی منطقه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد کرمی عصر یکشنبه در نشست با جمعی از اصناف و بازاریان مهاباد گفت: بازار قلب تپنده هر شهری است که فعالیت و جنب و جوش درآن به زندگی مردم جریان و رنگ آرامش می بخشد.

جواد کرمی افزود: بدون شک بازار مهاباد نقش مهمی در چرخه اقتصادی منطقه دارد و ما هم اینجا حضور داریم تا با همیاری خود بازاریان دوباره شاهد فعالیت بازار باشیم و بیش از این مردم دچار مشکل نشوند.

وی ادامه داد: با بسته بودن بازار به غیر از ضرر مالی به کسبه مردم هم در تأمین اقلام مورد نیاز خود دچار مشکل می شوند و امیدواریم دوباره شاهد فعالیت بازار و ورود مسافران و گردشگران به مهاباد باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مهاباد نیز در این نشست اظهار داشت: اقدامات لازم در مسیر برخورد با برهم زنندگان امنیت بازار و بازاریان انجام می دهیم و اجازه نخواهیم داد عده ای به هر دلیل یا هدفی اقدام به ناامنی و بسته شدن بازار کنند و از ظرفیت های قانونی برای برخورد با آنها بهره می گیریم.

مهراب پوراکبر تاکید کرد: به بازاریان اطمینان خواهیم داد تا با خیال راحت اقدام به فعالیت داشته باشند و از بازاریان هم انتظار داریم در چهارچوب قانون فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مهاباد نقش مهمی در چرخه اقتصادی منطقه دارد

بازار مهاباد نقش مهمی در چرخه اقتصادی منطقه دارد