مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 07:502022-11-21اقتصادي

شهر خانلق خراسان شمالی پایلوت اجرای طرح بازآفرینی شهری شد


معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان شیروان گفت: شهر خانلق از توابع این شهرستان به عنوان پایلوت (اجرای آزمایشی) استانی در طرح بازآفرینی شهری انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیروان، سیدهادی محمدی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار این شهرستان اظهار کرد: خانلق، بزرگترین روستای خراسان شمالی بود که در سال 1399 از حریم شهر شیروان خارج شد.

وی گفت: شهر خانلق منطقه ای کم برخوردار و نیاز به توسعه شهری دارد.

معاون امور عمرانی فرمانداری شیروان افزود: با وجود جمعیت و تردد بالای شهر خانلق از 140 هزار مترمربع معابر خاکی فقط 30 درصد آن آسفالت است و امسال برای آسفالت 35 هزار مترمربع از معابر خاکی آن، 90 میلیارد ریال اعتبار در ستاد بازآفرینی مصوب شد.

وی عنوان کرد: برای اجرای زیرساخت های این شهر امسال قیر رایگان اختصاص یافت و چهار هزار مترمربع از معابر خاکی آن آسفالت شد.

محمدی گفت: یک پنجم شهر خانلق بافت قدیمی و نارکارآمد است، خانه ها، محله ها و زیرساخت هایی که باید متحول شود تا چهره زیباتری از این شهر ترسیم شود.

وی یادآور شد: کنارگذر 35 متری و طراحی میدان آن با توجه به تردد 70 روستا از مسیر این شهر طراحی و در شورای ترافیک مجوز احداث میدان اول اخذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر خانلق خراسان شمالی پایلوت اجرای طرح بازآفرینی شهری شد

شهر خانلق خراسان شمالی پایلوت اجرای طرح بازآفرینی شهری شد