مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 08:102022-11-21سياسي

تجلیل از مبدع آموزش مفاهیم دینی به سبک پرده خوانی در تبریز


حجت الاسلام حسین قدوسی از روحانیان خوش فکر و هنرمند کشورمان است که با آموزش مفاهیم دینی به سبک پرده خوانی نقش مهمی در جذب جوانان و نوجوانان داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم تجلیل از این روحانی هنرمند با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از مسؤولان فرهنگی، نظامی و سیاسی استان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در این مراسم با تاکید بر اینکه باید قدر داشته هایمان را بدانیم، گفت: از تجربیات خوب گذشتگان برای تربیت نسل جدید به نحو احسن استفاده کنیم.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در مراسم بزرگداشت یک عمر فعالیت تربیتی حجت الاسلام والمسلمین حسین قدوسی اظهار کرد: یکی از دلایل تأثیر گذاری بیانات و مطالب آقای قدوسی، به خصوص در بین نوجوانان و جوانان اخلاص و تعهد ایشان است.

وی با بیان اینکه در این سبک در بین طلبه های ما در تبریز روحانیان انگشت شماری منشأ اثر شده اند، افزود: خوشرویی و داشتن کلام مهربان یکی از ویژگی های خوب ایشان است که نوجوانان را به خود جذب می کرد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه حاصل هر تمدن و مکتبی شخصیت های برجسته هستند، گفت: ما در دوره انقلاب اسلامی متوجه شدیم در مکتب امام چه شخصیت های نوجوان و جوانی شکوفا شدند و کسی باور نمی کرد اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مبدع آموزش مفاهیم دینی به سبک پرده خوانی در تبریز

تجلیل از مبدع آموزش مفاهیم دینی به سبک پرده خوانی در تبریز