مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-21اجتماعي

اراضی ملی سوادکوه شمالی رفع تصرف شد


پس از بازرسی های مستمر کارشناسان و مأموران یگان حفاظت محیط زیست، 22هزارو 98 متر از اراضی ملی درمنطقه لفور شهرستان سوادکوه شمالی باحکم قضایی به منابع طبیعی بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،حجت الاسلام محمد صادق اکبری از رفع تصرف اراضی ملی در سوادکوه شمالی خبر داد و اظهار کرد: دستگاه قضایی در زمینه حفاظت و صیانت از منابع طبیعی، اراضی ملی و محیط زیست با متصرفان و زمین خواران برخورد قانونی می کند.

رییس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: پس از بازرسی های مستمر کارشناسان و مأموران یگان حفاظت محیط زیست، از روستاهای نفت چال، بورخانی، کالی کلا،فک ولودشت از توابع لفور 22 هزار و98 متر از اراضی ملی شهرستان سوادکوه شمالی با حکم قضایی به آزادسازی و به اراضی ملی بازگشت.

وی با بیان اینکه مازندران به دلیل ویژگی های خاص طبیعی که دارد مورد توجه منفعت طلبان وسود جویان بسیاری است افزود: پیشگیری از تصرفات منابع طبیعی و اراضی ملی، مبارزه با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها در دستور کار دستگاه قضایی استان قراردارد واجازه نمی دهیم سودجویان، اراضی با ارزش ملی و کشاورزی را تصرف وتغییر کاربری قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی ملی سوادکوه شمالی رفع تصرف شد

اراضی ملی سوادکوه شمالی رفع تصرف شد