مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 08:452022-11-21ورزشي

خلیج فارس برعکس استقلال و پرسپولیس در دل همه جا دارد


سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر می گوید ما آمده ایم که تیم نتیجه بگیرد و آینده مطمئنا برای این تیم خوب خواهد بود.

- داریوش هرمزی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت این تیم در لیگ یک کشور، اظهار کرد: نکته مهمی که وجود دارد من از تیم نورد ارومیه، بالانشین لیگ دو کشور به خلیج فارس ماهشهر آمدم.

متاسفانه خلیج فارس شرایط بدی در جدول رده بندی داشت و وقتی ندای مسئولان استان و شهر ماهشهر برای کمک به این تیم را شنیدم، پذیرفتم که بیایم.

شاید یک ریسک بسیار بزرگ بود اما اگر به تیم هایی که در گذشته داشتم توجه شود من کلاً به دنبال چالش هستم و به این تیم آمدم تا بتوانم کمک کنم و شرایط تیم تغییر کند.

در حال حاضر هم به صورت رسمی دو بازی است که روی نیمکت خلیج فارس ماهشهر نشسته ام که همراه با یک برد مقابل استقلال خوزستان و یک شکست برابر مس شهربابک بوده است.

وی ادامه داد: خدا را شکر روند تیم رو به رشد است و آنچه ما را اذیت می کند تعداد بالای مصدوم هایمان است، به صورتی که می توانم بگویم تعدا آن ها از تعداد انگشتان دستمان هم بیشتر است.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: موضوعی که در تیم خلیج فارس ماهشهر نباید یادمان برود مزین شدن نام تیم به نام خلیج فارس است و نام این تیم نه استقلال و نه پرسپولیس است که فقط در دل فوتبالی ها جای داشته باشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس برعکس استقلال و پرسپولیس در دل همه جا دارد

خلیج فارس برعکس استقلال و پرسپولیس در دل همه جا دارد