مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 09:052022-11-21ورزشي

دورخیز کشتی فرنگی ایران برای رویدادهای سال آینده


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است اولویت اصلی برنامه ها این تیم، رقابت های جهانی سال آینده و کسب بیشترین سهمیه برای المپیک خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از افول و ناکامی کشتی فرنگی ایران در رقابت های جهانی 2022 صربستان با سرمربیگری محمد بنا، بلافاصله او در اقدامی همیشگی و قابل پیش بینی از سمت خود کناره گیری کرد.

بدین ترتیب فدراسیون کشتی هم با خیالی آسوده دست به تغییر در رأس کادر فنی این تیم زد و حسن رنگرز یکی از قهرمانان پیشین کشتی فرنگی ایران و جهان را که سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی را هم در کارنامه دارد به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد.

رنگرز در همان ابتدای راه بر خلاف محمد بنا و همکارانش اعلام کرد تاکید فراوانی بر اجرای عادلانه چرخه انتخابی و استفاده از جوانان در میادین بین المللی دارد.

او کمی بعد با تیمی جوان و با انگیزه راهی رقابت های قهرمانی امیدهای جهان شد و در نخستین آزمون خود توانست عنوان قهرمانی را نصیب ایران کند.

پس از درخشش فرنگی کاران امید، نوبت به جام جهانی 2022 آذربایجان رسید که رنگرز و همکارانش باز هم با ترکیبی جوان و آینده دار راهی این مسابقات شدند و در نهایت جام قهرمانی را به دست آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورخیز کشتی فرنگی ایران برای رویدادهای سال آینده

دورخیز کشتی فرنگی ایران برای رویدادهای سال آینده