مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-21سياسي

اعلام جزییات برنامه های هفته بسیج در چهار شهرستان مازندران


فرمانده بسیج ناحیه بابلسر از اجرای 170 برنامه در هفته بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: لیگ هنر های محلات نیز در هفته بسیج برگزار می شود.

- فرصت مناسبی برای ارائه بیان خدمات این نهاد در طول سال است که در هر عرصه ای که کشور احتیاج داشته باشد، نام این نهاد می درخشد، به همین مناسبت فرمانده هان بسیج نواحی مختلف در جمع خبرنگاران به تشریح اهداف و برنامه های این نهاد پرداختند.

 اجرای 170 برنامه در سطح شهرستان بابلسر مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر در نشست خبری ویژه هفته بسیج، با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج از اجرای 170 برنامه در سطح شهرستان خبر داد و گفت: تجمع اقتدار بسیجیان، رزمایش جهادگران فاطمی و ارائه خدمات اجتماعی، افتتاح خانه های محروم، لیگ خدمت گزاری پیشرو که در هفته بسیج رونمایی خواهد شد و رقابتی میان شورای تحول محلات است و همچنین لیگ هنرهای محلات از مهم ترین عناوین برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

  وی با بیان اینکه شعار امسال بسیج با شعار خدمتگزاری به مردم اعلام شده است، افزود: برای بسیج بن بستی وجود ندارد.

اجرای 450 برنامه در هفته بسیج رامسر محمدرضا خمسیه فرمانده بسیج ناحیه رامسر نیز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه رسانه ها در خوبی در عرصه های مختلف به وجود آورد، افزود: تشکیل حکومت اسلامی در شروع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات برنامه های هفته بسیج در چهار شهرستان مازندران

اعلام جزییات برنامه های هفته بسیج در چهار شهرستان مازندران