مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-21ورزشي

استارت دوباره آویژه صنعت مشهد در لیگ برتر بسکتبال


تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد از امروز دوباره در لیگ برتر بسکتبال استارت می زند و در نخستین گام در تهران به مصاف رعد می رود.

- بعد از مدت ها وقفه و تعطیلی رقابت های لیگ برتر بسکتبال از عصر امروز، 30 آبان، مجددا آغاز می شود و در یکی از حساس ترین رقابت ها برای بسکتبال دوستان خراسانی، آویژه صنعت پارسای مشهد باید در تهران به مصاف رعد پدافند برود.

شاگردان سرجان ایوانوویچ در لیگ برتر امسال عالی کار کرده اند و از 6 بازی قبلی خود صاحب چهار پیروزی و تنها 2 شکست شده اند.

آن ها با 10 امتیاز در رده پنجم جدول قرار داشته و فاصله اندکی با صدر جدول دارند.

نماینده مشهد بعید است کار سختی مقابل رعد پدافند داشته باشد زیرا این تیم هر 6 بازی قبلی خود را باخته و در قعر جدول قرار دارد.

بدون اردو در مشهد تیم آویژه صنعت اما در این بازه زمانی نسبتا طولانی تعطیلات لیگ بسکتبال اردوی خارج از مشهد برگزار نکرد و به تمریناتش در مشهد ادامه داد.

مشهدی ها پنج روزی تمرینات خود را تعطیل کردند و در این زمان گرچه کورین ایران را ترک نکرد اما سرجان یک هفته مرخصی گرفت و به کشورش بازگشت.

شاگردان سرجان در این مدت یک بازی تدارکاتی هم مقابل تیمی دسته یکی از مشهد برگزار کردند که در این دیدار هم به پیروزی رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارت دوباره آویژه صنعت مشهد در لیگ برتر بسکتبال

استارت دوباره آویژه صنعت مشهد در لیگ برتر بسکتبال