مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-21سياسي

فرهنگ زیربنای ترقی جامعه/ نیازمند تقویت خودباوری هستیم


فرهنگ غنی موتور توسعه جامعه در همه عرصه های اجتماعی، سیاسی و علمی است زیرا عامل خود باوری و تلاش مردم آن جامعه است.

- گرگان- فرهنگ غنی موتور توسعه جامعه در همه عرصه های اجتماعی، سیاسی، علمی و غیره است زیرا عامل خود باوری و تلاش مردم آن جامعه است.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- مریم شریفی: فرهنگ مفهوم گسترده ای دارد که شامل ارزش ها، هنجارها، باورها و اعتقادات یک جامعه می شود.

بسیاری از جامعه شناسان، اندیشمندان و علمای جامعه فرهنگ را زیربنای رشد جامعه در همه زمینه ها می دانند، دین اسلام کامل ترین و آخرین دین الهی است که در بردارنده فرهنگ کار و تلاش، فرهنگ شهادت، فرهنگ نوع دوستی و همه ارزش های بزرگ انسانی و ضامن سعادت بشر است.

ابرقدرت ها و استعمارگران بزرگ دنیا به خوبی از اهمیت نقش فرهنگ در پیشرفت جوامع، خصوصاً جوامع اسلامی آگاهی دارند به همین دلیل تلاش می کنند تا در جنگ نرم با نفوذ فرهنگ غربی زمینه نفوذ خود را در جوامع باز کنند.

این سخن گزافه ای نیست اگر بگوییم فرهنگ غنی موتور توسعه جامعه در همه عرصه های اجتماعی، سیاسی، علمی و غیره است زیرا عامل خود باوری و تلاش مردم آن جامعه است.

فرهنگ اساس تحول است عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص اهمیت فرهنگ به خبرنگار مهر گفت: برای تحول در تمام ابعاد جامعه اعم از تحول اجتماعی، سیاسی، اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ زیربنای ترقی جامعه/ نیازمند تقویت خودباوری هستیم

فرهنگ زیربنای ترقی جامعه/ نیازمند تقویت خودباوری هستیم