مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-21اقتصادي

آخرین خبرها از صدر فولاد/ ورود اولین محموله مواد اولیه به کارخانه


واحد تعطیل صدر فولاد خرم آباد که سال ها در بن بست وعده ها گیر کرده بود، حالا بر اساس اعلام مسئولان، اولین محموله مواد اولیه آن بعد از شش سال تعطیلی به این کارخانه وارد شده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: کارخانه صدر فولاد با مساحت 40 هکتار، سالانه شش هزار تن فولاد تولید می کرد که حدود سال 96 به دلایلی، خط تولید آن متوقف شد و حدود 240 کارگر آن نیز از کار بیکار شدند.

موضوع شروع به فعالیت مجدد این کارخانه طی سال گذشته بارها از سوی مسئولان و متولیان امر رسانه ای شده است و مسئولان هر کدام به نوعی یک تاریخ را برای افتتاح این واحد صنعتی اعلام کرده اند.

ورود اولین محموله مواد اولیه کارخانه بعد از 6 سال تعطیلی در سال گذشته محمد رزم رییس کل دادگستری لرستان، مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی و… تاریخ هایی را برای آغاز به کار این واحد تعطیل اقتصادی در مرکز استان اعلام کردند، تاریخ هایی که در موعد مقرر خود تحقق پیدا نکرد.

پیش از این نیز سیروس ابراهیمی معاون استاندار لرستان در گفت و گو با خبرنگار مهر از پای کار نیامدن سرمایه گذار این طرح برای آغاز فعالیت اجرایی آن انتقاد کرده بود، حالا مسئولان کارخانه خبر از ورود اولین محموله 350 تنی شمش به این پروژه بعد از حدود شش سال تعطیلی و همچنین آماده تولید بودن آن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از صدر فولاد/ ورود اولین محموله مواد اولیه به کارخانه

آخرین خبرها از صدر فولاد/ ورود اولین محموله مواد اولیه به کارخانه