مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-21سياسي

مسئول اشرافی درکی از مشکلات مردم ندارد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه مسئول اشرافی درکی از مشکلات مردم ندارد گفت: مسئولان باید مردمی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز قزوین با بیان اینکه یکی از اهداف انبیا به شکوفایی رساندن استعدادهای انسان است، اظهار کرد: انقلاب نیز موظف است این کار را انجام دهد، انقلاب باید بیاید هر چه دارد را در اختیار مردم قرار دهد تا گنج های استعدادی انسان ها شکوفا شود.

آیت الله عابدینی عنوان کرد: همه انبیا برای کرامت انسانی آمده اند، کرامت انسان خیلی اهمیت دارد، خداوند در سوره علق پایه گذاری علم، دین و دانشگاه را کرده است، خداوند در این سوره می فرماید همه عالم اسماءالله است.

وی بیان کرد: همین که خالقیت خدا اعمال شد و مخلوق یعنی انسان دیده شد، بلافاصله خدا می فرماید من ربِّ اکرم هستم، یعنی از کرامت حرف می زند، خداوند در آیه 70 سوره اسرا به همه انسان ها می گوید ولقد کرمنا بنی آدم ، خداوند می فرماید من بنی آدم را نیز با کرامت آفریدم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خداوند می فرماید من برای این مدرسه کمالات انسانی کتابی به نام قرآن کریم را فرستادم، چون موضوع درس در این مدرسه کرامت است، خداوند می فرماید انه لقرآن کریم ، یعنی این کتاب درسی برای شکوفایی کرامت انسان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول اشرافی درکی از مشکلات مردم ندارد

مسئول اشرافی درکی از مشکلات مردم ندارد