مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-21اقتصادي

ضرب الاجل برای اجرایی کردن سامانه جامع کنترل وپایش زمین های زراعی


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از تعیین ضرب الاجل برای اجرایی کردن سامانه جامع کنترل و پایش زمین های زراعی، باغات کشاورزی و اراضی ملی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص اهمیت مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی افزود: باید از این نعمت های خداوندی که در برخی موارد کاملاً استراتژیک و خاص هم هستند صیانت کنیم.

وی افزود: اقدامات خوبی در زمینه صیانت از اراضی زراعی انجام پذیرفته مانند همین سامانه ارزشمندی که برای کنترل مطلوب زمین های زراعی و منابع طبیعی در استان ایجاد شده است که آماده اجرایی شدن می باشد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: استقلال و امنیت غذایی ما در صنعت کشاورزی رقم می خورد، لذا باید هوشمندانه از این نعمت های خداوند مراقبت کنیم.

عتباتی افزود: این سامانه برای پوشش دادن نقاط ضعف در امر صیانت و حفاظت از اراضی ملی و کشاورزی بسیار خوب است و همه مجموعه ها باید خود را با آن تطبیق دهند و آن را اجرایی کنند.

وی با تعیین ضرب الاجل اجرایی کردن سامانه جامع کنترل و پایش زمین های زراعی و باغات کشاورزی و اراضی ملی گفت: تا 9 آذر ماه می بایست این سامانه در تمامی نهادهای مرتبط اجرایی شود و گزارش امر به دادسرای مرکز استان اعلام گردد و سازمان بازرسی هم نظارت لازم را در این خصوص کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل برای اجرایی کردن سامانه جامع کنترل وپایش زمین های زراعی

ضرب الاجل برای اجرایی کردن سامانه جامع کنترل وپایش زمین های زراعی