مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-21اقتصادي

افزایش فرصت های شغلی مددجویان بهزیستی


سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور گفت: مددجویان بهزیستی می توانند در مراکز فنی و حرفه ای از ظرفیت 5200 رشته شغلی و بیش از 15 هزار مرکز آزاد استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ سیدمحمدحسن صافی در خصوص تسهیلات جدید ارائه شده برای اشتغال مددجویان گفت: در اجرای طرح جامع نظارت بر اشتغال مددجویان بهزیستی، پایداری شغلی و هزینه کرد منابع اشتغال پایش و نظارت خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح جامع نظارت بر اشتغال مددجویان بهزیستی، یکی از طرح هایی است که بر اساس آن می خواهیم سیاست گذاری بهتری داشته باشیم و از هدر رفتن منابع جلوگیری کنیم.

سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: این طرح جامع دو هدف را دنبال می کند؛ اول نظارت بر منابع است تا به جایی که باید باشد، برسد و جای دیگر خرج نشود و هدف دوم، آسیب شناسی اشتغال ایجاد شده را انجام دهیم.

صافی تصریح کرد: پایداری شغلی و زنده بودن یک اشتغال، موضوع مرتبط با بهزیستی نیست بلکه مانند مشاغل دیگر متناسب با شرایط اقتصادی و بازار است اما با استمرار طرح نظارت به دنبال تقویت مشاغل ایجاد شده و شناسایی مشاغلی هستیم که مددجویان بیشتر می توانند در آن موفقیت کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فرصت های شغلی مددجویان بهزیستی

افزایش فرصت های شغلی مددجویان بهزیستی