مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-21سياسي

عشایر فارس بیش از 300 برنامه در هفته بسیج برگزار می کنند


فرمانده سپاه عشایر فارس با بیان اینکه بسیج از برکات خداوند برای نظام جمهوری اسلامی ایران بود، از پیش بینی بیش از 300 برنامه عمومی و شاخص توسط این ناحیه از بسیج سپاه با هدف بزرگداشت هفته بسیج خبر داد.

- سرهنگ سید محمد شکوهی دوشنبه 30 آبان در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بسیج توسط امام راحل(ره) صادر شد، گفت: امام معتقد بودند که برای حفاظت از این انقلاب باید یک نیرویی از دل مردم و برای مردم شکل بگیرد که در همه عرصه ها و بحران ها پشتیبان انقلاب و کمک یار مردم باشد.

شکوهی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس، بسیج باحضور خود در مناطق عملیاتی و جنگی امنیت را ایجاد کرد و در مقابل دشمن بعثی تا دندان مسلح ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه عشایر فارس با اشاره به اینکه امروز حدود 100 هزار بسیجی عشایر فعال داریم، ادامه داد: بعد از دفاع مقدس، بسیج در عرصه های فرهنگی، سازندگی، علمی و همه عرصه ها وارد شده و خوش درخشیده است و شکوفه های این درخت در همه عرصه ها مشاهده می شود.

او با بیان اینکه بسیج عشایر هم همگام با بسیجیان در سراسر کشور از ابتدا شکل گرفت و در دوران دفاع مقدس گردان ها و تیپ های عشایری، گردان های خط شکن بودند، چون عشایر، خصلت شجاعت، پایمردی و پای کار بودن را دارند، تصریح کرد: امروز بسیج در مناطق عش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر فارس بیش از 300 برنامه در هفته بسیج برگزار می کنند

عشایر فارس بیش از 300 برنامه در هفته بسیج برگزار می کنند