مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-21پزشكي

تدوین و اجرای آیین نامه مهارت آموزی برای همه رشته های علوم پزشکی


دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی وزارت بهداشت از تدوین آیین نامه مهارت آموزی برای همه رشته های علوم پزشکی و اجرای قریب الوقوع آن در دانشگاه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر موضوع جوانی جمعیت از آن به عنوان نقشه راه یاد کرد و خاطرنشان کرد: مهمترین رشته ای که می تواند در این حوزه فعالیت داشته و دستاوردهای مفیدی حاصل کند مجموعه رشته های مامایی هستند و لازم است هر کاری که زمینه ساز آرامش مادران است انجام شود زیرا این مسئله بسیار تاثیرگذار است و نقش ماماها در انجام این وظیفه خطیر و مسئله جوانی جمعیت بسیار کلیدی و ارزشمند است.

بختیاری گفت: یکی از مهمترین شاخص های سلامت کشور ، شاخص سلامت مادر و کودک است که انتظار می رود به صورت کلان مورد توجه اعضای محترم بورد مامایی واقع شود زیرا سیاست های کلان وزارت بهداشت توسط اعضای بورد که در خط مقدم آموزش و دانشگاه و بیمارستان ها حضور دارند تهیه می شود و مرجع مورد تایید دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، بوردها هستند لذا از مدیران گروه تقاضا داریم در دانشگاه ها به عنوان شبکه معتمد وزارت بهداشت به این موضوعات بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: لازم است اعضای بورد رشته مامایی استانداردهایی بر اساس ظرفیت و امکانات مناطق و توجه به بومی گزینی تعیین کنند و با توجه به اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین و اجرای آیین نامه مهارت آموزی برای همه رشته های علوم پزشکی

تدوین و اجرای آیین نامه مهارت آموزی برای همه رشته های علوم پزشکی