مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-21اقتصادي

14 پایگاه ثابت و سیار آماده اسکان در راه ماندگان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از فعالیت 14 پایگاه ثابت و سیار اکیپ های راهداری برای اسکان در راه ماندگان برف و کولاک خبر داد.

- عادل مصدقی امروز دوشنبه 30 آبان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طول راههای استحفاظی استان گلستان پنج هزار و 250 کیلومتر است که متأسفانه طی چند ماه اخیر حدود 90 کیلومتر از محورهای اصلی و شریانی استان به دلیل سرقت های مکرر کابل و ترانس های برق آنها، خاموش شدند.

وی با اشاره به اینکه روشنایی محورهای برون شهری جزو الزامات اصلی قانون نگهداری راه ها نیست، افزود: به منظور افزایش امنیت ترافیکی جاده ها و بنا بر ضرورت و اولویت بندی، در مناطق مسکونی و نقاط پرتصادف بزرگراه ها و محورهای اصلی و شریانی و نقاط مه گیر نسبت به برقراری روشنایی اقدام خواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به تعامل راهداری و محیط زیست در توسعه راه ها اشاره کرد و متذکر شد: 29 آبان ماه به عنوان روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی نامگذاری شده که به مناسبت این روز نهمین جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان گلستان روز گذشته در محل پارک ملی گلستان با حضور اعضای این کمیسیون و فرمانداران شرق استان و دستگاه های ذی ربط به میزبانی سازمان محیط زیست برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 پایگاه ثابت و سیار آماده اسکان در راه ماندگان

14 پایگاه ثابت و سیار آماده اسکان در راه ماندگان