جای خالی سامانه راهنمای گردشگر در ایران احساس می شودبنیانگذار یک شرکت خلاق گردشگری گفت: تمام شهرهای مهم توریستی و گردشگری دنیا سامانه ای جامع دارند که با عنوان ویزیت معرفی می شود که در آن سامانه، - اطلاعات و خدماتی که یک گردشگر نیاز دارد را ارائه می دهند. در حال حاضر جای خالی این نوع سامانه ها در ایران احساس می شود. سیدحمید هاشمیان فلاح در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این شرکت خلاق در حوزه گردشگری، دانش بنیان نوع سه یا به عبارتی مستعد به دانش بنیان است. در این شرکت یک سامانه برای این منظور طراحی شده که درآن کلیه اطلاعات و خدماتی که یک زائر در مدت حضور در مشهد نیاز دارد، پوشش داده و در نظر گرفته می شود. وی افزود: در این سامانه ما خدماتی را برای زائران فراهم می کنیم که از تصمیم ابتدایی سفر به مشهد تا پایان سفر، مسافران را پوشش داده و کلیه نیازهای زائران را مرتفع می کند. بنیانگذار این شرکت خلاق گردشگری تصریح کرد: در کشور ما سایت ها یا شرکت های بزرگی فعالیت دارند که خدمات را در سطح ملی انجام می دهند اما اینکه بتوانند خدمات را در یک نقطه جغرافیایی متمرکز کنند و تمام آن از جمله اسکان، حمل و نقل، رفاه و. را ارائه دهند را شاهد نبوده ایم. به همین دلیل با توجه به نقصی که وجود داشت، سامانه مجموعه ما در سال 1397 راه اندازی شد و در آن طرح مبدا به مبدا که نقطه آغاز سفر است تا مقصد و بازگشت به مبدا برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |