مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-21اقتصادي

تغییر نحوه تعیین عوارض پسماند


معاون مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از تغییر نحوه تعیین عوارض پسماند خبر داد و گفت: در حال حاضر در سطح شهر بین 40 تا 50 هزار مخزن وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا بصیری با بیان اینکه مهم ترین پروژه در 4 سال اخیر که بزرگترین طرح مرکز به لحاظ مقیاس مالی و فنی است، طرح جامع مدیریت پسماند است، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران بهره بردار، مرکز مطالعات کارفرما و شرکت سبزاندیش پایش نیز مجری این طرح بودند.

معاون شهرسازی خدمات شهری و امور بحران مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با اعلام اینکه این طرح مطالعاتی سال 97 از طریق فراخوان عمومی آغاز شد، خاطرنشان کرد: پیش از این و در حدود 27 سال گذشته طرح جامع در حوزه پسماند نداشتیم و وضعیت نابسامان بود.

وی با بیان اینکه طرح جامع مدیریت پسماند چند خروجی مهم داشت، تصریح کرد: لایحه از سوی شهرداری در اوایل اردیبهشت ماه سال 1400 مصوبه شورای اسلامی شهر را دریافت کرد و مصوبه به شهرداری ابلاغ شد و در حال حاضر سازمان مدیریت پسماند به سمت اجرایی شدن طرح پیش می رود.

بصیری با تأکید بر اینکه مهمترین خروجی طرح، اصلاح نظام پیمانکاری پسماند است، اظهار کرد: پیمانکاری پسماند وضعیت آشفته ای دارد و شاهد تعدد پیمانکاران در سطح نواحی و مناطق در پسماند خشک و تر هستیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نحوه تعیین عوارض پسماند

تغییر نحوه تعیین عوارض پسماند