مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-21اجتماعي

«طرد شدگی» از خانواده و شغل، عمده مشکل «تِرنس ها»


سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ضمن بیان اینکه براساس نرم جهانی از هر 100 هزار نفر یک نفر دارای اختلال هویت جنسیتی (افرادی که قالب شان یک جنسیت و درون آنها جنسیت دیگری است) است، - سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ضمن بیان اینکه براساس نرم جهانی از هر 100 هزار نفر یک نفر دارای اختلال هویت جنسیتی (افرادی که قالب شان یک جنسیت و درون آنها جنسیت دیگری است) است، خدماتی که بهزیستی به این افراد ارائه می دهد را تشریح کرد.

محمدرضا حیدرهایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روز جهانی تراجنسیتی اظهار کرد: براساس نرم جهانی از هر 100 هزار نفر در جهان یک نفر مبتلا به اختلال هویت جنسیتی (افرادی که قالب شان یک جنسیت و درون آنها جنسیت دیگری است) است.

در ایران نیز سازمان بهزیستی سالانه به 800 نفر خدماتی را در این حوزه ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی متولی ارائه خدمات روانی و اجتماعی به افراد دارای اختلال هویت جنسیتی است، افزود: آنچه در این حوزه به سازمان بهزیستی تکلیف شده ارائه خدمت در زمینه های روانی و اجتماعی به این افراد است.

سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود: افراد برای دریافت این خدمات می توانند به مراکز مداخله در بحران و یا سایر مراکز سازمان بهزیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طرد شدگی» از خانواده و شغل، عمده مشکل «تِرنس ها»

«طرد شدگی» از خانواده و شغل، عمده مشکل «تِرنس ها»