مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-21اقتصادي

ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه کارگری دانش رونق تولید را افزایش می دهد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: توسعه، ترویج و تقویت فضای کتابخانه ها برای تقویت فرهنگ مطالعه در جامعه کار و تلاش منجر به آگاهی و دانش بیشتر کارگران در رونق تولید و بهره وری می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: توسعه، ترویج و تقویت فضای کتابخانه ها برای تقویت فرهنگ مطالعه در جامعه کار و تلاش منجر به آگاهی و دانش بیشتر کارگران در رونق تولید و بهره وری می شود.

علی جهانی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب ویژه جامعه کار و تلاش لرستان با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی یکی از مهم ترین پایه و اساس فرهنگ و اعتلای هر جامعه است، اظهار کرد: ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه به ویژه جامعه کارگری، اولاً موجب تولید دانش و همچنین پیشرفت در صنعت و توسعه اقتصادی و سیاسی شود.

وی با اشاره به اینکه خواندن کتاب در آرامش روح و روان تأثیر مثبتی دارد، افزود: وضعیت دنیای امروز که بیشتر در فضای مجازی و اینترنتی است راه را برای فرهنگ کتاب و کتابخوانی محدود کرده و مردم را با توجه به جذابیت این فضا به این سمت و سو کشانده و بایستی تلاش کنیم دوباره فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را بین آحاد مردم تقویت کنیم چرا که تاثیر خوبی بر روحیه جامعه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه کارگری دانش رونق تولید را افزایش می دهد

ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه کارگری دانش رونق تولید را افزایش می دهد