مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-21اقتصادي

ساخت ترمینال 410 هزار متری در فرودگاه امام خمینی (ره)


سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: پروژه ساخت یک ترمینال 410 هزار متری در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این ترمینال را از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی به اتمام برسانیم.

- سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: پروژه ساخت یک ترمینال 410 هزار متری در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این ترمینال را از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی به اتمام برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید چلندری در نشست خبری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) که امروز 30 آبان ماه و به مناسبت سالروز تاسیس شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در یکم آذر برگزار شد، اظهار کرد: فرودگاه امام خمینی (ره) تمام مطالعاتش را از سال 1347 شروع کرد و با وجود همه فراز و نشیب های آن روزها، مطالعاتش در سال 1384 به اتمام رسید و راه اندازی شد، تا سال 1393 که مطالعات خود را در حوزه هوانوردی آغاز کرد و اقداماتی از جمله ساخت ساختمان های جانبی که لازمه فرودگاه بین المللی است انجام شد.

وی ادامه داد: به لحاظ محرومیت های فرودگاه امام خمینی، تصمیم گرفته شد که این فرودگاه به اولین شهر فرودگاهی تبدیل شود و از اسفند 1393 این اتفاق افتاد و شهر فرودگاهی فعالیت خود را از اواخر آذر ماه 1394 با انتصاب اعضای هیات مدیره آغاز کرد؛ اقدامات خوبی هم در سال های قبل انجام شد اما به دلایلی پیشرفت آنچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت ترمینال 410 هزار متری در فرودگاه امام خمینی (ره)

ساخت ترمینال 410 هزار متری در فرودگاه امام خمینی (ره)