مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-21دانش

6 عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان در جمع پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، احمدی زاده، مدیر کتابخانه مرکزی، تأمین منابع علمی و انتشارات دانشگاه کاشان گفت: بنا بر گزارش مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) در آبان ماه سال جاری، - بنا بر گزارش مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) در آبان ماه امسال، 6 عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان در جمع پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، احمدی زاده، مدیر کتابخانه مرکزی، تأمین منابع علمی و انتشارات دانشگاه کاشان گفت: بنا بر گزارش مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) در آبان ماه سال جاری، در میان 840 پژوهشگر پر استناد شناسایی شده با وابستگی ایران، شش عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان در جمع پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفته اند.

به گفته احمدی زاده مسعود صلواتی نیاسری، محمد عارفی، علی قربان پور آرانی، علی اکبر عباسیان آرانی، مهدی محمدی مهر و اکبر محبی در این لیست قرار گرفتند.

مدیر کتابخانه مرکزی، تأمین منابع علمی و انتشارات دانشگاه کاشان با بیان اینکه در این گزارش فهرستی از پژوهشگران پر استناد در 22 حوزه موضوعی علوم در پایگاه شاخص‎های اساسی علم (ESI) متعلق به شرکت کلاریویت آنالیتیکس (WOS) در بازه زمانی 10 ساله ارائه شده است، اظهار داشت: به این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان در جمع پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند

6 عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان در جمع پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند