مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-21ورزشي

بازیکنان با استعداد زیادی در تیم های پایه تراکتور حضور دارند


سرمربی تیم 18 سال تراکتور با بیان اینکه بازیکنان با استعداد زیادی در تیم های پایه تراکتور حضور دارند، گفت: امیدوارم عنوان شایسته ای برای تراکتور به ارمغان بیاوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، این لیگ برگزار نشد و بر اساس تصمیم متولیان امر، از فصل جاری به جای لیگ 17 سال، لیگ 18 سال در دو گروه شش تیمی برگزار می شود.

وی افزود: تیم 18 سال تراکتور کارش را از لیگ استان آغاز کرده و با قهرمانی در این رقابت ها و در ادامه با قهرمانی در لیگ مناطق و لیگ دسته اول، به لیگ برتر راه یافته و اکنون با کسب پنج برد متوالی قهرمان نیم فصل لیگ 18 سال کشور است.

امیدواریم با صعود از گروه و موفقیت در مراحل نیمه نهایی و فینال، عنوان شایسته ای برای باشگاه تراکتور و خطه آذربایجان به ارمغان بیاوریم.

حاجبی از امیرعلی خرّمی به عنوان ستاره تیمش نام برد و توضیح داد: معتقدم آینده درخشانی در انتظار خرمی است؛ البته تمامی بازیکنان ما با کیفیت هستند.

وی با اشاره به سابقه 16 ساله اش در تیم های پایه تراکتور، مطرح کرد: بازیکنانی نظیر سعید آقایی، علیرضا نقی زاده، سامان نریمان جهان، محمد قنبری، علی طاهران، علی فتحی، علی نجفی، پیمان بابایی و … از پایه های تراکتور رشد کرده و به فوتبال ایران معرفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان با استعداد زیادی در تیم های پایه تراکتور حضور دارند

بازیکنان با استعداد زیادی در تیم های پایه تراکتور حضور دارند