مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-21اجتماعي

ثبت خیرآباد زنجان به عنوان سردترین ایستگاه هواشناسی کشور


رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته خیرآباد این استان با دمای منفی 6 درجه سردترین ایستگاه کشور بوده است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته خیرآباد این استان با دمای منفی 6 درجه سردترین ایستگاه کشور بوده است.

صونا صرفی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه وضعیت جوی امروز و فردا این استان صاف، پایدار و همراه با وزش باد ملایم خواهد بود، اظهار کرد: این وضعیت پایدار جوی تا روز چهارشنبه هفته جاری نیز ادامه دارد.

وی افزود: انتظار می رود طی روز چهارشنبه پوشش ابرها افزایش یابد که در برخی نقاط ممکن است با بارش پراکنده همراه باشد؛ اما در مجموع بارندگی چندانی برای استان پیش بینی نشده است.

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی زنجان با بیان اینکه روز جمعه هفته جاری با ورود سامانه بارشی بارندگی در سطح خفیف تا متوسط اغلب مناطق استان را فرا می گیرد که در ارتفاعات بصورت برف خواهد بود، تصریح کرد: کمینه دمای هوای این استان نیز تا روز چهارشنبه هفته جاری بین یک تا سه درجه افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت خیرآباد زنجان به عنوان سردترین ایستگاه هواشناسی کشور

ثبت خیرآباد زنجان به عنوان سردترین ایستگاه هواشناسی کشور