مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-21اقتصادي

خطای انسانی یکی از دلایل اصلی حوادث ناشی از گاز طبیعی در اردبیل است


مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: خطای انسانی یکی از دلایل اصلی حوادث ناشی از گاز طبیعی در اردبیل بوده است.

- ایسنا/اردبیل مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: خطای انسانی یکی از دلایل اصلی حوادث ناشی از گاز طبیعی در اردبیل بوده است.

میر سعید سید متین در حاشیه امضای تفاهم نامه فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی بین شرکت گاز و آموزش و پرورش، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به حوادث رخ داده طی سالهای گذشته، خطای انسانی را یکی از عمده ترین دلایل حوادث ناشی از گاز طبیعی برشمرد و افزود: همسو با توسعه شبکه های گازرسانی، مقوله فرهنگسازی از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این بخش نیز شرکت گاز استان با بهره گیری از ظرفیت آموزش و پرورش و حضور کارشناسان و متخصصان ایمنی در مدارس درصدد ارتقاء فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در منازل مشترکین می باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل بر استفاده از ظرفیت سفیران ایمنی در سطح مدارس برای فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت عظیم دانش آموزان بخصوص در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی به منظور فرهنگ سازی در حوزه استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی اضافه، کرد: آموزش و پرورش از ظرفیت بالایی برای رشد فرهنگ مصرف بهینه و استفاده ایمن از گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطای انسانی یکی از دلایل اصلی حوادث ناشی از گاز طبیعی در اردبیل است

خطای انسانی یکی از دلایل اصلی حوادث ناشی از گاز طبیعی در اردبیل است