مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-21اقتصادي

کرمانشاه چند روستابازار فعال دارد؟


اولین روستابازار استان کرمانشاه بهمن 1399 در شهرستان صحنه راه اندازی شده و مدیر تعاون روستایی کرمانشاه همان زمان وعده راه اندازی روستابازار در چهار شهرستان دیگر تا پایان سال 1400 را داد که محقق نشد.

- ایرج صفایی مدیرتعاون روستایی استان کرمانشاه در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت روستابازارهای استان اظهار کرد: هم اکنون علاوه بر روستا بازار شهرستان صحنه، روستابازار شهرستان پاوه وارد فاز عرضه محصول شده و روستابازار شهرستان جوانرود هم با حدود هفت غرفه فعال است که در تلاشیم این غرفه ها را به 20 غرفه برسانیم.

صفایی با اشاره به آخرین وضعیت راه اندازی روستابازار شهرستان کرمانشاه در محدوده سازمان جهادکشاورزی استان، گفت: این روستابازار فعلا به دلیل اینکه مستاجر محل را خالی نکرده، فعال نشده که البته پیگیر خالی کردن ملک از طریق محاکم قضایی هستیم و امیدواریم تا ماه آینده ملک تخلیه شود.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به در حال ساخت بودن روستابازار شهرستان سنقروکلیایی با 60 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی ابنیه و زیرساخت ها، گفت: این روستابازار هم قطعا تا پایان سال فعال خواهد شد.

وی با اشاره به در دست راه اندازی بودن روستابازار شهرستان اسلام آبادغرب، گفت: فضای این روستابازار تکمیل است، اما چون یک بخش از این فضا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه چند روستابازار فعال دارد؟

کرمانشاه چند روستابازار فعال دارد؟