مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-21فرهنگي

آخرین وضعیت 22 هنرمند بازداشت شده در عرصه موسیقی


خانه موسیقی در اطلاعیه ای درباره ی آخرین وضعیت هنرمندان بازداشت شده در حوادث اخیر، توضیح داد: «با توجه به نگرانی جامعه ی فرهنگی و خانواده هنرمندان بازداشت شده در حوادث اخیر، - خانه موسیقی در اطلاعیه ای درباره ی آخرین وضعیت هنرمندان بازداشت شده در حوادث اخیر، توضیح داد: با توجه به نگرانی جامعه ی فرهنگی و خانواده هنرمندان بازداشت شده در حوادث اخیر، به منظور اطلاع از آخرین وضعیت این افراد، خانه موسیقی ایران این اطلاعیه را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در متن اطلاعیه خانه موسیقی آمده است: همان طور که در اخبار و اطلاعیه های قبلی آمده است، از زمان تشکیل کمیته ای متشکل از نمایندگان خانه تئاتر، سینما و موسیقی در مهرماه تا امروز به تاریخ 28 آبان ماه، خانه موسیقی ایران پیگیر آزادی 22 هنرمند بازداشت شده در عرصه موسیقی بوده است.

در ادامه این اطلاعیه نام هنرمندان بازداشتی که خانه موسیقی تاکنون پیگیر آزادی آنها بوده است، عنوان شده که در بین آنها نام نوید افقه (نوازنده) به چشم می خورد.

همچنین در اطلاعیه خانه موسیقی از شروین حاجی پور، سید وحید موسوی، عماد قویدل و مجتبی اسدپور به عنوان هنرمندانی نام برده شده که تا به اکنون آزاد شده اند و تاکید شده وضعیت باقی هنرمندان بازداشتی در حال پیگیری و رایزنی های لازم برای آزادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت 22 هنرمند بازداشت شده در عرصه موسیقی

آخرین وضعیت 22 هنرمند بازداشت شده در عرصه موسیقی