مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-21اجتماعي

مانور زلزله فرضی در خانه های هلال اردبیل برگزار شد


سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: مانور زلزله فرضی و اسکان اضطراری در خانه های هلال اردبیل با حضور 300 نفر از اعضا و اهالی روستاها برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید قویدل پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه مانور زلزله فرضی در اردبیل اظهار کرد: مانور زلزله فرضی و اسکان اضطراری به مناسبت گرامی داشت سالروز زلزله سرپل ذهاب در خانه های هلال اردبیل با حضور 300 نفر از اعضا و اهالی روستاها برگزار شد.

وی با بیان اینکه آماده بودن جامعه و پیشگیری از آسیب های زلزله لازم و ضروری است، افزود: پناهگیری در داخل و محوطه بیرونی ساختمان، خروج ایمن و اضطراری، تمرین اسکان اضطراری و تحویل اقلام معیشتی و زیستی در زلزله فرضی 6.

5 ریشتری از مباحث این مانور بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل خاطر نشان کرد: برگزاری مانور زلزله و اسکان اضطراری در خانه های هلال در زمان حوادث کارایی خود را نشان خواهد داد و افرادی که آموزش می بینند، می توانند قبل از رسیدن نیروهای امدادی اقدامات امدادی و حیاتی را انجام دهند.

قویدل با اشاره به شرکت 20 خانه هلال استان در این مانورها ادامه داد: 212 خانه هلال در استان اردبیل در حال فعالیت هستند که تاکنون 610 دوره آموزشی با حضور 9هزار و 128 نفر در خانه های هلال برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور زلزله فرضی در خانه های هلال اردبیل برگزار شد

مانور زلزله فرضی در خانه های هلال اردبیل برگزار شد