مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-21سياسي

افزایش حقوق کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران


نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار و با افزایش یک میلیون تومانی حقوق کارکنان و دستورالعمل تدوین شده استاد مدعو بین المللی موافقت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست هیئت رییسه دانشگاه، در خصوص افزایش حقوق کارکنان، دستورالعمل استاد مدعو بین المللی، برنامه معاونت دانشجویی در مورد کارت دانشجویی و گزارش تدوین برنامه استراتژیک حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه بحث و بررسی شد.

دکتر حسین قناعتی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، در ابتدا از دکتر بیگلر برای ساماندهی داروخانه های سیزده آبان و از دکتر اولیایی منش برای پیگیری پایگاه های سلامت قدردانی کرد و از دکتر رحیم نیا خواست تا گزارشی از پروژه های عمرانی نیمه تمام ارائه کند.

وی با اشاره به کمبود دارو، بر ضرورت پیش بینی ملزومات کشور تاکید کرد و گفت: کشور نیازمند مدیریت پویا در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی به ویژه در همه گیری ها است؛ از این رو باید همواره پیش بینی های لازم را داشته باشیم و ذخیره مناسبی از ملزومات کشور آماده کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از افتتاح برخی پروژه ها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: دکتر رحیم نیا برنامه جامعی را در خصوص پروژه های نیمه تمام و کارهایی که باید انجام دهیم در اختیار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران

افزایش حقوق کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران