مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-21بين الملل

وزیر دفاع اندونزی: برنامه خرید جنگنده های اف-15 در مراحل پایانی است


وزیر دفاع اندونزی امروز (دوشنبه) گفت که برنامه های این کشور مبنی بر خرید جت های جنگنده اف-15 در مراحل پایانی به سر می برد و منتظر تاییدیه نهایی از سوی دولت است.

- وزیر دفاع اندونزی امروز (دوشنبه) گفت که برنامه های این کشور مبنی بر خرید جت های جنگنده اف-15 در مراحل پایانی به سر می برد و منتظر تاییدیه نهایی از سوی دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پرابوو سوبیانتو، وزیر دفاع اندونزی پس از گفت وگو با لوید آستین، همتای آمریکایی خود در جاکارتا اظهار کرد: شرکت بویینگ با پیشنهاد مالی مطرح شده، موافقت کرده و مطمئن هستیم که این طرح امکان پذیر و قابل تهیه می باشد.

وی افزود: اکنون تصمیم با دولت اندونزی است و مذاکرات در این خصوص به خوبی انجام شده است.

پنتاگون گفت که در ماه فوریه، وزارت امور خارجه آمریکا فروش احتمالی اف-15 و تجهیزات مربوطه به اندونزی را طی قراردادی به ارزش 13.

9 میلیارد دلار تایید کرد.

وزیر دفاع اندونزی با اشاره به تنش ها میان قدرت های اصلی در منطقه هند- آرام، گفت: اندونزی نسبت به سیاست هایش متعهد است و از اینکه روابط خوبی را با چین و آمریکا دارد، افتخار می کند.

لوید آستین در این باره گفت: ما قطعا از تلاش های وزیر دفاع اندونزی جهت مدرن سازی سیستم های دفاعی و توانایی های کشورش حمایت می کنیم و می خواهیم که در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع اندونزی: برنامه خرید جنگنده های اف-15 در مراحل پایانی است

وزیر دفاع اندونزی: برنامه خرید جنگنده های اف-15 در مراحل پایانی است