مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:282022-11-21بين الملل

صنعاء: ائتلاف سعودی از هر نوع سلاح ممنوعه ای در یمن استفاده کرد


وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه ای گفت که کودکان یمنی همچنان در معرض کشتار، معلولیت و بیماری های ناشی از جنگ و محاصره هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه دولت نجات ملی در شرایط نامناسبی قرار دارد.

از سوی دیگر 51 درصد مراکز بهداشتی و درمانی در این سال ها هدف قرار گرفته است که این مسأله عواقب شدیدی برای جامعه و به خصوص کودکان و مادرانشان دارد.

وزارت خارجه دولت صنعاء در پیامی به نهادهای بین المللی اعلام کرد که محاصره و جنگ موجب شده است تا بیش از 12000 کودک نتوانند برای مداوا به خارج از یمن منتقل شوند.

در این بیانیه از نهادهای بین المللی خواسته شده تا جنایات علیه کودکان یمنی را محکوم کرده و برای پایان یافتن آن کشورهای متجاوز را تحت فشار قرار دهند.

این وزارتخانه با بیان اینکه سازمان ملل آنچه را که در یمن اتفاق می افتد بدترین فاجعه انسانی در تاریخ معاصر می داند، اما با این وجود هیچ اقدامی نمی کند، افزود: مایه تاسف است که سازمان ملل نه تنها به کودکان و مردم یمن پشت کرده است بلکه جلاد را با خارج کردن نامش از لیست ناقضان حقوق کودکان، ارج می نهد و پاداشش می دهد .

سازمان حقوقی انتصاف که در زمینه حقوق زنان و کودکان یمنی فعال است، گزارش جدیدی از جنایات ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی به رهبری آمریکا منتشر کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: ائتلاف سعودی از هر نوع سلاح ممنوعه ای در یمن استفاده کرد

صنعاء: ائتلاف سعودی از هر نوع سلاح ممنوعه ای در یمن استفاده کرد