مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-21دانش

برخورداری دانش بنیان های نوع 3 از خدمات/ ایجاد 111 هزار شغل در پارک های فناوری


معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه از 7735 شرکت دانش بنیان موجود در کشور 2130 شرکت دانش بنیان مستقر در پارک های فناوری هستند، - گفت: کل فروش شرکت ها حدود 300 هزار میلیارد تومان است که یک سوم آن مربوط به دانش بنیان های حوزه پارک ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خیرالدین در نشست خبری امروز به مناسبت یک سالگی ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم در روز 6 آذر ماه سال گذشته، گفت: ایجاد تعامل بین دانشگاه ها و پارک ها در گذشته مغفول مانده بود که با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم این امر با تاکید و تمرکز بر بحث فناوری و ارتباط دانشگاه با صنعت به عنوان مهم ترین راهبرد معادنت در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای اجرای برنامه های این معاونت 5 راهبرد تعریف شده است، ادامه داد: تقویت و تکمیل زیست بوم فناوری اولین راهبرد بوده است که در این راستا با تدوین و ابلاغ آیین نامه کارآفرینی و نوآوری تکمیل شد تا مراکز کارآفرینی و نوآوری شکل بگیرد.

خیرالدین، توسعه فعالیت پارک های فناوری و مراکز رشد را از دیگر فعالیت این معاونت نام برد و ادامه داد: امروز 51 پارک علم و فناوری و 51 مرکز رشد در کشور راه اندازی شده که فعالیت آنها نیاز به رصد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری دانش بنیان های نوع 3 از خدمات/ ایجاد 111 هزار شغل در پارک های فناوری

برخورداری دانش بنیان های نوع 3 از خدمات/ ایجاد 111 هزار شغل در پارک های فناوری