مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-21فرهنگي

مشهد باید جشنواره معتبر بین المللی فیلم داشته باشد


مشهد با توجه به ظرفیت هایی که دارد، باید جشنواره معتبر بین المللی فیلم داشته باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان سینمایی کشور گفت: مشهد با توجه به ظرفیت هایی که دارد، باید جشنواره معتبر بین المللی فیلم داشته باشد.

محمد خزاعی در دیدار با مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در مشهد ضمن تبیین اهمیت جشنواره امام رضا(ع) اظهار کرد: مشهد و سایر شهرستان های خراسان رضوی ظرفیت بسیار خوب و متفاوتی با سایر استان ها در تولیدات فرهنگی و هنری دارد و مسئولان این استان نیز خوشبختانه نگاه کلانی در این حوزه دارند.

وی افزود: دستگاه های مهم دینی و فرهنگی از جمله آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد تمایل به ساخت فیلم های فاخر در حوزه رضوی دارند که بنیاد بین المللی امام رضا(ع) می تواند در این حوزه ظرفیت های موجود را همگرا کند.

رییس سازمان سینمایی کشور با تاکید بر اینکه باید مشهد یک جشنواره معتبر بین المللی مختص خود را داشته باشد، عنوان کرد: چنانچه در این راستا بخواهد حرکت بین المللی صورت گیرد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حمایت لازم را خواهد داشت.

خزاعی پتانسیل های بومی در تولید فیلم کوتاه و مستند، با داشتن نگاه بین المللی و تمدنی را ظرفیتی گسترده در خراسان برشمرد و گفت: اگر به این ظرفیت ها به درستی توجه شود، مشکلی در تولید فیلم نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد باید جشنواره معتبر بین المللی فیلم داشته باشد

مشهد باید جشنواره معتبر بین المللی فیلم داشته باشد