مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-21اجتماعي

رویکرد محیط زیست در بحث آلایندگی، رویکردی نظارتی است


سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت : محیط زیست به وظایف قانونی و نظارتی خود عمل کرده و با جدیت پیگیر حذف مازوت سوزی از نیروگاه شازند هست - یوسف یوسفی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مصرف سوخت مازوت نیروگاه شازند در چند روز اخیر افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در راستای وظایف قانونی خود با جدیت تمام پیگیر حذف مازوت سوزی از نیروگاه شازند هست و در این خصوص اقدامات قانونی از مسیرهای مختلف به مبادی مسئول اعلام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات استاندار و مکاتباتی که از مهرماه سال جاری با سازمان حفاظت محیط زیست کشور صورت گرفته است این اداره کل بصورت جدی پیگیر برگزاری جلسه ملی با حضور دستگاههای عضو دیسپاچینگ نفت و گاز به منظور حذف مازوت و تخصیص سهمیه گاز برای نیروگاه می باشد و مقرر است در این جلسه ملی با حضور استاندار محترم و نمایندگانی از سمن های زیست محیطی استان تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی تاکید کرد:کاهش و حذف مازوت از نیروگاه شازند مصوبه چندین سفر ریاست جمهوری از جمله سفر اخیر رییس جمهور دولت مردمی و همچنین مصوبه کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک است.

و در پی مصرف مازوت در نیروگاه شازند اخطاریه لازم زیست محیطی مبنی بر عدم استفاده مازوت به نیروگاه داده شده وبه دادستانی شهرستان شازند هم اعلام شکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد محیط زیست در بحث آلایندگی، رویکردی نظارتی است

رویکرد محیط زیست در بحث آلایندگی، رویکردی نظارتی است