مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-21سياسي

جامعه باید از سطحی نگری فاصله بگیرد/سود نامتعارف ریشه اصلی گرانی


امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه جامعه باید از سطحی نگری فاصله بگیرد، گفت: جامعه ای که تفکر، تدین و تعقل در آن رشد نکرده باشد، دچار سطحی نگری می شود و این رویه باید در کشور اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح دوشنبه در دیدار با معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیما با تاکید بر ضرورت فعالیت جدی تر فضای مجازی صدا و سیما اظهار داشت: برخی افراد از برنامه های رسانه ملی استفاده نمی کنند اما لازم است پیام های صدا و سیما به گوش آنها برسد که این مهم می تواند از طریق فضای مجازی امکان پذیر شود.

وی از صدا و سیما به عنوان یک مجموعه فرهنگ ساز یاد کرد و گفت: رسالت صدا و سیما کمتر از رسالت آموزش و پرورش نیست و در بسیاری از موارد اثرگذاری تربیتی آن بسیار بالاتر است بنابراین باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

امام جمعه یزد با تاکید بر اهمیت تحول در سیستم آموزشی کشور عنوان کرد: تفکر و تعقل و تدین باید به این سیستم بازگردد زیرا اگر غیر از این باشد، دانش آموزان امروز، دانشجویانی با هویت جعلی و اعتقاد سست بار می آیند و قدرت تشخیص خوب از بد و درست از نادرست را ندارند.

وی عنوان کرد: این روند حتی در سیستم مدیریتی نیز اثرگذار خواهد بود بنابراین باید این غفلت ها را کنار بگذاریم و تفکر و خلاقیت و تدین را در همه بخش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه باید از سطحی نگری فاصله بگیرد/سود نامتعارف ریشه اصلی گرانی

جامعه باید از سطحی نگری فاصله بگیرد/سود نامتعارف ریشه اصلی گرانی