مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 13:142022-11-21اجتماعي

سرپرست محیط زیست: پیگیر حذف مازوت سوزی از نیروگاه شازند هستیم


سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: محیط زیست به وظایف قانونی و نظارتی خود عمل کرده و با جدیت پیگیر حذف مازوت سوزی از نیروگاه شازند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، یوسف یوسفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون مصرف سوخت مازوت نیروگاه شازند در چند روز اخیر اظهار کرد: طی روزهای گذشته نیروگاه شازند اقدام به مصرف سوخت مازوت کرده که اداره محیط زیست بر حسب وظایف قانونی خود به این موضوع ورود و از طریق مبادی مسئول پیگیری های لازم را انجام داده است.

وی تصریح کرد:  استاندار مرکزی تاکید ویژه ای بر عدم سوخت مازوت در نیروگاه دارند، بر این اساس از چند ماه گذشته پیگیریهای لازم را در این خصوص با سازمان محیط زیست کشور انجام داده و درخواست سهمیه گاز کرده ایم که باید در سطح ملی مورد بررسی قرار گیرد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با اشاره به اینکه در سفر دولت به استان مرکزی  عدم مصرف سوخت مازوت به تصویب هیات دولت رسید، بیان کرد: کوتاهی نیروگاه شازند در این زمینه با توجه به اینکه این مهم از مصوبات سفر دولت و کارگروه کاهش آلودگی هوا نیز بوده، از طریق اخطاریه به آنان اعلام و به دادستانی شازند نیز گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست محیط زیست: پیگیر حذف مازوت سوزی از نیروگاه شازند هستیم

سرپرست محیط زیست: پیگیر حذف مازوت سوزی از نیروگاه شازند هستیم