مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-21حوادث

گازگرفتگی در کرج جان 4 نفر را گرفت


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز از فوت دو نفر در اثر گازگرفتگی در یکی از روستاهای جاده ‏‏کرج-چالوس خبر داد.

‏ - ایسنا/البرز معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز از فوت دو نفر در اثر گازگرفتگی در یکی از روستاهای جاده ‏‏کرج-چالوس خبر داد.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ بیژن جنتی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ‏‏110 مبنی بر انتقال دو نفر که دچار مسمومیت ناشی از گازگرفتگی شده اند به مرکز اورژانس، بلافاصله عوامل کلانتری 35 نساء ‏شهرستان کرج به درمانگاه اعزام شدند.

‏ وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که یک آقا و یک خانم به دلیل استنشاق گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت ‏شده و علی رغم تلاش کادر درمان جانشان را از دست داده اند.

‏ معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز اضافه کرد: عوامل اورژانس مرگ هر دو نفر در اثر گازگرفتگی را تایید و در این ‏زمینه پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

‏ سرهنگی جنتی در پایان از شهروندان درخواست کرد با فرارسیدن فصل استفاده از لوازم گرمایشی، دقت بیشتری در عملکرد صحیح ‏آنها داشته باشند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازگرفتگی در کرج جان 4 نفر را گرفت

گازگرفتگی در کرج جان 4 نفر را گرفت