مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-21سياسي

لزوم تمرکز بر توانمندی ها و چالش های برنامه هفتم توسعه


یک عضو ناظر مجلس در شورای عالی اقتصاد گفت: در جلسه شورای اقتصاد مقرر شد که در برنامه هفتم توسعه بر توانمندی ها و چالش ها تمرکز شود تا سرنوشت برنامه هفتم به سایر برنامه ها دچار نشده که هیچ مشکلی را حل نکرده و توانمندی ها نیز بالفعل نشد.

- جعفر قادری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه روز گذشته شورای عالی اقتصاد بیان کرد: طبق قانون برنامه توسعه، باید محورهای کلی برنامه قبل از تصویب در دولت، در شورای عالی اقتصاد مطرح شده و کلیات محورها و جهت گیری های آن در شورای عالی اقتصاد مصوب شود که بر همین اساس جلسات شورای عالی اقتصاد تشکیل می شود.

وی ادامه داد: روز گذشته جلسات کارگروه تخصصی و شورای عالی اقتصاد برگزار شد؛ نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه کلیتی از محورها، جهت گیری ها و سرفصل های برنامه هفتم توسعه ارائه کرد.

همچنین درباره چالش ها، توانمندی ها، ظرفیت ها و نقاط مثبت به بیان توضیحاتی پرداختند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس توضیح داد: در این جلسه قرار شد کارگروهی کار سازمان برنامه و بودجه را تکمیل تر کند و گزارش آن به کارگروه شورای عالی اقتصاد ارائه شود.

البته جهت گیری سازمان برنامه و بودجه با استناد به توصیه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری است تا برنامه هفتم مساله محور باشد بدین معنا که مسائل و مشکلات کشور مورد توجه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تمرکز بر توانمندی ها و چالش های برنامه هفتم توسعه

لزوم تمرکز بر توانمندی ها و چالش های برنامه هفتم توسعه